Menü
7/24 Destek SLA Sertifikalı Uzmanlar

Yardım Masası & Yerinde Destek

Helpdesk, uzaktan destek ve planlı yerinde ziyaretlerle ticket bazlı çözüm; izleme ve raporlama.

Yardım Masası & Yerinde Destek Animasyonu

Yardım Masası ve Yerinde Destek hizmetlerimiz, kullanıcıların günlük BT ihtiyaçlarına hızlı ve sürdürülebilir çözümler sunar. Uzaktan bağlantı ile anında müdahale, kritik durumlarda yerinde destek ve ölçülebilir KPI’larla kesintisiz operasyon hedefleriz.

Öne Çıkan Kartlar

Hızlı Çözüm

Uzaktan veya yerinde anında müdahale.

Süreklilik

7/24 izleme, periyodik bakım ve raporlama.

Kapsamlı Destek

Yazılım, donanım, ağ ve güvenlik sorunları için tek noktadan çözüm.

Yardım Masası Avantajları

  • Kullanıcı taleplerine hızlı yanıt
  • Ticket bazlı takip ve raporlama
  • SLA uyumlu çözüm süreleri
  • Sorunların kalıcı çözümü
  • IT maliyetlerinde azalma

  • Uzaktan Destek: Ekran paylaşımı, VPN bağlantısı ve telefon desteği ile anında müdahale
  • Yerinde Destek: Planlı ziyaretlerle cihaz, ağ ve sunucu problemlerinin çözümü
  • Kullanıcı Yönetimi: Onboarding & offboarding, yetki ve erişim yönetimi
  • Bakım & Güncelleme: Yama, lisans ve envanter takibi
  • Danışmanlık: Sürekli iyileştirme önerileri, yeni teknoloji adaptasyonu

Çalışma Sürecimiz

  1. Ön Analiz
    İşletmenin mevcut BT altyapısının değerlendirilmesi
  2. Planlama
    SLA, ziyaret sıklığı ve kapsamın belirlenmesi
  3. Kurulum
    Uzak erişim araçları, izleme yazılımları ve güvenlik önlemlerinin uygulanması
  4. Operasyon
    Günlük ticket yönetimi ve olay çözümü
  5. Raporlama
    Periyodik performans raporları ve KPI ölçümleri

Destek Seviyeleri

Hizmet ÖzelliğiStandart PaketKurumsal PaketPremium Paket
Ticket Yönetimi✔︎✔︎✔︎
Uzaktan Destek✔︎✔︎✔︎
Yerinde Destek (Aylık)2 Ziyaret4+ Ziyaret
Proaktif İzleme✔︎✔︎
Aylık RaporlamaOpsiyonel✔︎✔︎
IT DanışmanlıkOpsiyonel✔︎

Kapsam & Sınırlar

  • Küçük ve orta ölçekli işletmelerden büyük kurumsal yapılara uygun
  • Windows, macOS ve Linux ortamlarıyla uyumlu
  • Ağ, güvenlik cihazları ve sunucu sistemlerini kapsar
  • Talep üzerine bulut ve hibrit altyapılar için destek

Sunduğumuz Çözümler

  • Helpdesk – Ticket Bazlı Destek
  • Uzaktan Bağlantı ile Hızlı Müdahale
  • Yerinde Teknik Servis & Ziyaretler
  • Envanter ve Yama Yönetimi
  • Güvenlik Politikaları ve KVKK Uyumlu Çözümler
  • Aylık KPI & Raporlama Hizmetleri

Öne Çıkan Kartlar (Tekrar)

Kullanıcı Memnuniyeti

Minimum kesinti ile maksimum verimlilik

Proaktif Yaklaşım

Sorun çıkmadan önlem alma

Esnek Çözümler

İhtiyaca göre ölçeklendirilebilen destek modelleri

  • Ne kadar hızlı destek alabilirim? — Ticket açıldıktan sonra ilk yanıt süresi SLA kapsamında dakikalar içinde gerçekleşir.
  • Yerinde destek ne zaman sağlanır? — Kritik seviyedeki sorunlarda aynı gün, rutin sorunlarda planlı ziyaretlerle çözüm sağlanır.
  • Hangi cihazlara destek veriyorsunuz? — Bilgisayar, sunucu, yazıcı, network cihazları, firewall, switch, access point ve daha fazlası.

Yardım Masası ve Yerinde Destek hizmetleri, işletmelerin günlük BT operasyonlarında karşılaştıkları sorunların en hızlı ve en verimli şekilde çözülmesini sağlar. Uzaktan destek ile zaman kaybı yaşamadan, yerinde destek ile de kritik altyapı sorunlarını profesyonel şekilde çözebilirsiniz. Escom Teknoloji olarak kullanıcı yaşam döngüsü yönetiminden, güvenlik politikalarının uygulanmasına; envanter takibinden, periyodik raporlamaya kadar uçtan uca çözümler sunuyoruz.

%
SLA Başarı
7/24
Destek
dk
Yerinde Yanıt
+
Kurumsal Müşteri
Nasıl Çalışır?
  1. Ön keşif ve beklenti analizi
  2. SLA ve kapsamın netleştirilmesi
  3. Uzak erişim ve izleme kurulumları
  4. Pilot → tam devreye alma
  5. Aylık rapor + sürekli iyileştirme
Kullanılan Teknolojiler
Logo 1 Logo 2 Logo 3 Logo 4 Logo 5 Logo 6

Sıkça Sorulan Sorular

Bu hizmet için SSS yakında eklenecek.

Teklif Al

İletişim
Fevzi Çakmak Mh. Cengiz Sk. No:1/A Pendik / İSTANBUL 34899
0216 397 90 94
info@escom.tr